Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

''Λίγο η κιθάρα, λίγο η απλότητα, λίγο η καλοσύνη! ''


ΓΡΑΦΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ : "Ο μαθητής μου ο Μιχάλης κι εγώ, αποχαιρετούμε τη φετινή σχολική χρονιά τραγουδώντας μαζί ένα τραγούδι που έγραψα για εκείνον. Για όλα όσα μου έμαθε. Το αφιερώνουμε σε όλους εμάς τους μεγάλους και "σοφούς" που πολλές φορές ξεχνάμε τις πιο απλές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες της ζωής".
Αυτός ο δάσκαλος, είναι στο σχολείο στα Μαριτσά της Ρόδου
Εύγε ΔΑΣΚΑΛΕ Στέργιε Stergios Parizas (Στέργιος Παρίζας ο δάσκαλος) !!!!!!!!!! γιατί φίλοι μας, οι πολύ καλοί δάσκαλοι είναι καταπληκτικοί και σπάνιοι! (τώρα γιατί εμένα μου θυμίζει το δάσκαλο του σχολείου των παιδιών μου.............. ??? λίγο η κιθάρα , λίγο η απλότητα, λίγο η ΚΑΛΟΣΥΝΗ , λίγο η όλη εμφάνιση γενικότερα )

μας τοστειλε το mail

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στον καλό και ταλαντούχο δάσκαλο !

Αθ. Δημητριαδης είπε...

Συγκλονιστικό !!!!!
Εύγε !!!!!

musimon είπε...

Ο Μ Ο Ρ Φ Ι Α