Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Η ΝΕΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ είναι εδώ: Νέα οικουμενιστική παράδοση ..."στήνει" ο Βατοπαιδίου Εφραίμ!!!



Συνεχίζει να προκαλεί ονομάζοντας «αναρχικούς» και «αντάρτες» τους μοναχούς που αντιδρούν στην ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟ Σύνοδο!
 



Αυτά που αναφέρονται παρακάτω (ειπώθηκαν από Αγιορείτη Γέροντα-ηγούμενο ΕΦΡΑΊΜ) είναι η δεν είναι εξωφρενικά. Από πότε η εγκυρότητα ή η κανονικότητα των μυστηρίων εξαρτάται από την μνημόνευση του επισκόπου;
Επισκοποκεντρική η ΧΡΙΣΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ εκκλησία έχουμε στην Ορθοδοξία; Τι σχέση έχει το παράδειγμα με τον καθαγιασμό των Τιμίων Δώρων και το όνομα του Επισκόπου;
Γιατί λησμονεί ο Γέροντας να μας πει ότι το όνομα του Επισκόπου δεν αναφέρεται καν στις ευχές του Αγιασμού των Τιμίων Δώρων,αλλά αναφέρεται μετά τον καθαγιασμό; "Εν πρώτοις μνήσθητε Κύριε....."Τυχαίο;
 
«Όταν ο παππούς μας ο Ιωσήφ ο ησυχαστής προσευχόταν, τότε με τους ζηλωτές, που όταν ζούσε, ήταν στο έπακρο και επειδή η κανονικότης της Εκκλησίας ευρίσκεται εις το Φανάρι και τότε απετειχίσθη από τους ζηλωτές άκουσε τόσες ύβρεις και ειρωνείες. Και αυτό που έκανε τότε ήταν μεγάλο τόλμημα διότι όλοι τον θεωρούσαν ως κέντρο της ζηλωτικής παρέας. Παρόλα ταύτα έφυγε και πήγε με τα μοναστήρια. Και δεν θα ξεχάσω στον παπά Εφραίμ τον Κατουνακιώτη που ήταν υποτακτικός του παππού του Ιωσήφ που αυτός είχε ζηλωτή γέροντα και του λέει τι να κάνεις εσύ τώρα και του λέει ο παππούς θα μνημονεύεις μυστικά μέχρι να πεθάνει ο γέροντας. Και μου είπε και το καταθέτω στην αγάπη Σας, Παιδί μου, μου λέει, εμνημόνευα τότε μυστικά τον Αρχιεπίσκοπο Αθηναγόρα τότε. Ήταν προκατειλημμένοι οι Αγιορείτες. Μου λέει ότι έβλεπε την μεταβολή της Χάρης των Θείων Δώρων σε κάθε Θεία Λειτουργία, αλλά όταν δεν μνημόνευε φανερά τον Αρχιεπίσκοπο
(Πατριάρχη Αθηναγόρα) η Χάρις ερχόταν μετ' εμποδίων, μόλις εκοιμήθη ο γέροντας και άρχισε να μνημονεύει κανονικά τον Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως τότε η Χάρις
ερχόταν άνευ εμποδίων».


  Η Εκκλησία έχει μία και μοναδική Κεφαλή, τον Χριστό. Τα περί ορατών και αοράτων κεφαλών ανήκουν στην παπική αίρεση. Στοιχειώδη γράμματα αν ήξεραν ορισμένοι, θα καταλάβαιναν πως η μνημόνευση του Επισκόπου στη Θεία Ευχαριστία έχει καθαρά ικετευτικό χαρακτήρα και όχι ευχαριστιακό. Δεν ευχαριστούμε τον Θεό για τον Επίσκοπο, τον ευχαριστούμε για τους Αγίους και εξαιρέτως δε για τη Θεοτόκο. Για τον Επίσκοπο προσευχόμαστε ώστε να τον βοηθήσει ο Κύριος να φανεί αντάξιος της διακονίας του.

"Ἐν πρώτοις μνήσθητι, Κύριε, τοῦ ἀρχιεπισκόπου ἡμῶν... ὃν χάρισαι ταῖς ἁγίαις σου Ἐκκλησίαις ἐν εἰρήνῃ, σῷον, ἔντιμον, ὑγιᾶ μακροημερεύοντα καὶ ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς σῆς ἀληθείας."

"Πρῶτα νὰ θυμηθῆς, Κύριε, τὸν ἀρχιεπίσκοπό μας... καὶ νὰ τὸν χαρίσης στὶς Ἐκκλησίες σου εἰρηνικό, ἀκέραιο, ἀξιοσέβαστο, ὑγιή, πολύχρονο καὶ νὰ διδάσκη ὀρθὰ τὸ λόγο τῆς ἀλήθειάς σου." Το μνημόσυνο του Επισκόπου που ορθοτομεί τον Λόγο είναι ομολογία Πίστεως. Τι ομολογία είναι όμως εκείνη που εν γνώση μας ομολογούμε ως ορθοτομούντα τον αιρετικό Επίσκοπο;


Βαριά η οικουμενιστική "παρακαταθήκη" που παίρνει από τον Οικουμενιστή Πατριάρχη ο Γέροντας Εφραίμ! Υπάρχει βέβαια και μια άλλη παράμετρος της διγλωσσίας - πτώσεως 
του γέροντα Εφραίμ ,ο παρατηρητής βλέπει μετά πόνου, ότι μπορεί κάλλιστα να γίνει -και είναι βέβαιο ότι έχει ήδη γίνει- αιχμή του δόρατος των οικουμενιστικών και άλλων επιδιώξεων του Πατριάρχη Βαρθολομαίου. 

Ας μη ξεχνούμε ότι ο π. Εφραίμ έχει τόσο μεγάλη δύναμη ώστε επηρεάζει καθοριστικά την εκλογή Μητροπολιτών στην Εκκλησία της Ελλάδος. 


Και γεννιέται το ερώτημα: Τι μπορεί να προσφέρει ο Πατριάρχης και μάλιστα τόσο πολύτιμο ώστε να καταστήσει τον π. Εφραίμ όργανο των επιδιώξεών του; 
Αποτέλεσμα εικόνας για γερο ιωσηφ ο σπηλαιωτης
Η απάντηση: μα την επίσημη αγιοκατάταξη του αγιασμένου γέροντα Ιωσήφ του Σπηλαιώτη ..
λέτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: