Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

YOGA


Φωτογραφία του Georgios Christodoulou.


Αγαπητοί μου, θα μοιραστώ δύο περιστατικά μαζί σας σε σχολές Yoga, με την άδεια των δύο πνευματικών μου παιδιών που μου τα διηγήθηκαν χωρίς να σχολιάσω κάτι περαιτέρω.


1ο περιστατικό στην Αθήνα
Ο εκπαιδευτής κατευθύνεται αγριεμένος προς το πνευματικό μου παιδί και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
- Φοράς Σταυρό;
Σοκαρισμένο το κορίτσι απαντά:
-Πώς το ξέρετε;(το φορούσε απο μέσα)
-Είπα, φοράς Σταυρό;
-Ναί, φοράω!
- Να το βγάλεις αμέσως, δε μπορώ να συγκεντρωθώ, άκουσες;
Το κορίτσι σοκαρισμένο και στενοχωρημένο αποχώρησε απο τη σχολή.


2ο περιστατικό στη Θεσσαλονίκη
Η εκπαιδεύτρια κατευθύνεται προς το μαθητή και με απόλυτο τρόπο του βγάζει με το ζόρι κομποσκοίνι που φόραγε στο χέρι, λέγοντάς του οτι δε μπορεί να συγκεντρωθεί και οτι δε μπορεί να φοράει τέτοια πράγματα στο μάθημα.

Πρωτ. Γεώργιος Χριστοδούλου

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά η γιόγκα έχει επεκταθεί πολύ, σε γυμναστήρια, σχολεία, αθλητικές προπονήσεις.. Προτείνεται σαν μέθοδος ισορροπίας και ευεξίας από ψυχολόγους και γιατρούς ομοιοπαθητικής και όχι μόνο ..
Κρίμα γι΄αυτήν τη χώρα, έχουν εισβάλει όλα τα κακά και ο κόσμος είναι ανενημέρωτος.
Όσοι γνωρίζουν (και κυρίως η εκκλησία) πρέπει να οργανώσουν αντεπίθεση όπως ακριβώς γίνεται με τις αιρέσεις(ψευδομάρτυρες της Σκοπιάς κ.α.).

Αγία Τριάς,ελέησον ημάς είπε...

αν δεν είσαι πορωμένος με την συγκεκριμένη ΄΄άθληση΄΄, αλλάζεις δάσκαλο-α, δεν επιτρέπεις επεμβάσεις-παρεμβάσεις στο τι θα φοράς! απλά νομίζω ότι βρίσκουν και τα κάνουν!έκανα για ένα διάστημα yoga, και όχι μόνο δεν αντιμετώπισα πρόβλημα, αλλά την ώρα της ΄΄συγκέντρωσης΄΄ στην αρχή του μαθήματος, εγώ έκανα την προσευχή μου εσωτερικά...

Ανώνυμος είπε...

αφού είσαι Αγία Τριάς, ελέησον ημάς, το είπες στον πνευματικό σου;;